Úvod / Novinky / Zaváděcí ceny a vylepšené stavební dezény Galaxy

Zaváděcí ceny a vylepšené stavební dezény Galaxy

Nezmeškejte naše ZAVÁDĚCÍ CENY. Galaxy Mighty Trac a AT Grip Steel v novém kabátě.

Galaxy Mighty Trac: v zimě i v létě

Nově upravený dezén stavební pneumatiky Galaxy Mighty Trac ND L-4 pro smykem řízené nakladače je navržen tak, aby stejně dobře fungovala "na tvrdém povrchu, jako jsou silnice nebo zpevněné zemědělské povrchy, stejně jako na lepkavém blátě, sypkém písku nebo sněhu". Pneumatika Galaxy Mighty Trac ND je k dispozici ve velikostech 10-16,5 a 12-16,5. Varianta 14-17,5 je v současné době ve vývoji.

Pneumatika má nesměrový dezén, který se vyznačuje velkými bloky běhounu, stupňovitými ramenními výstupky a hranatými lamelami. Zatímco velké výstupky vedou k tomu, že stopa je o 10 % větší než stopa srovnatelných konkurenčních pneumatik, úhlové lamely zvyšující přilnavost hrají zásadní roli při zajišťování spolehlivé trakce na kluzkém povrchu. Podle společnosti vylepšená pneumatika Galaxy pro smykem řízené vozy překonává konkurenční pneumatiky také z hlediska "vysoké odolnosti proti opotřebení na silnici, účinné odolnosti proti prořezu, pevnosti v tahu a modulu pružnosti, jakož i mimořádně vynikající tepelné odolnosti".

"Tato nová pneumatika pro smykem řízené nakladače byla vyvinuta pro majitele a provozovatele, kteří potřebují špičkové výkony rok co rok a na všech druzích povrchů, aniž by museli měnit pneumatiky z letních na zimní a zpět. Díky speciální konstrukci a použitým směsím je přesně taková," říká Angelo Noronha, prezident Alliance Tire Group Yokohama.


AT Grip Steel: Odvážný, agresivní běhoun

Pneumatika Galaxy AT Grip Steel se vyznačuje nesměrovým blokovým dezénem, který je výrazným odklonem od standardních dezénů R-4. Bloky jsou optimalizovány pro opotřebení a trakci, poznamenává Bisht, produktový manažer pneumatik Galaxy.

"Věděli jsme, že radiální konstrukce nám poskytne větší stopu s rovnoměrněji rozloženým opotřebením běhounu, než mohou poskytnout pneumatiky se šikmým dezénem," poznamenává Bisht. "Proto jsme mohli navrhnout pneumatiky AT Grip Steel s menšími a mělčími bloky běhounu a věděli jsme, že vydrží. Díky tomu jsme získali více záběrových hran pro trakci na jakémkoli povrchu a menší zahřívání pro delší životnost pneumatiky.

"V rámci dezénu AT Grip Steel jsou výstupky blíže u sebe směrem ke středu kontaktní plochy a dále od sebe na vnějších okrajích. Díky tomu máme o 45 % vyšší poměr gumy k ploše podél středu a nižší hmotnost podél okrajů," dodává Bisht. "Tyto poměry zajišťují hladší jízdu a lepší stabilitu díky středové hmotnosti a zároveň přidávají trakci a samočištění díky dalším dutinám podél ramen."

Styčná plocha pneumatiky Galaxy AT Grip Steel je výrazně větší a čtvercovější než stopa stejně velkých pneumatik s diagonálními pneumatikami. Plochá, rovnoměrná stopa také minimalizuje opotřebení středu běhounu, které je u pneumatik s diagonálními vrstvami běžné.


ČEMATautor: ČEMAT