Pokračujte bez souhlasu → ×
Vítejte na webu Čemat!
× My a naši partneři umísťujeme soubory cookie a z vašeho zařízení získáváme a používáme informace, které nejsou citlivé, ke zlepšení našich produktů a přizpůsobení reklam a dalšího obsahu na tomto webu. Můžete přijmout všechny nebo některé z těchto operací. Chcete-li se dozvědět více o souborech cookie, partnerech a způsobu, jakým používáme vaše údaje, podívat se na vaše možnosti nebo tyto operace pro každého partnera, přečtěte si naše zásady ochrany osobních údajů. Povolujete

Vaším souhlasem s výše uvedenými účely této webové stránce a jejím partnerům rovněž povolujete provozovat následující zpracování údajů: Párování a kombinování zdrojů offline dat, Propojení různých zařízení, Přijetí a použití automaticky zasílaných specifických vlastností zařízení pro identifikaci, Technické doručení (zobrazení) reklamy nebo obsahu, a Zajištění bezpečnosti, předcházení podvodům a odstraňování chyb.

Úvod / Novinky / Nové logo ČEMAT po 25 letech

Nové logo ČEMAT po 25 letech

Společnost ČEMAT trading, spol. s r.o., lídr na českém a slovenském trhu v prodeji příslušenství k manipulační a stavební technice, spustila od června svůj nový firemní design. Nová firemní identita v sobě zahrnuje zejména změnu loga společnosti, které se proměnilo poprvé po 25 letech. Součástí nového loga je také informace o změně vlastníka, ke které došlo koncem roku 2021 a jimž je nově francouzská skupina Michelin.

Nejpodstatnější změnou redesignu ČEMATU je zejména evoluce loga. Hlavním cílem bylo omlazení grafické identity, srozumitelnost a zjednodušení komunikace značky. Jelikož se jedná o společnost se širokou nabídkou produktů napříč různými segmenty, bylo nové logo docela výzvou. Výsledek tak symbolizuje část dezénu pneumatiky, jelikož právě produkt pneumatik spojuje jak manipulační, tak stavební sektor.

„Důvody, které nás vedly k výměně loga, byly primárně grafického a typografického rázu. Jednalo se zejména o změnu fontu a odstranění rušivých a nejasných elementů při jeho použití na některých materiálech,“ vysvětlil Karel Pětvaldský z marketingového oddělení.

Proměna loga společnosti byla pouze jedním z mnoha prvků nově vytvořené firemní identity. Proces zavádění změn bude probíhat postupně. Zákazníci mohou tak již v druhé polovině roku zaregistrovat změny v on-line komunikaci a v úpravě takzvaných off-line materiálů jako jsou katalogy či reklamní předměty. V plánu je také implementovat změny do nového připravovaného webu.

„Změna designu rozhodně neznamená, že od zítřka začne platit zákaz používání materiálů se starým logem, které jsou například na letácích či vizitkách. Vše bude nahrazováno v čase. Doufáme, že se bude nový styl líbit a že si na něj naši zákazníci rychle zvyknou,“ dodal Pětvaldský.

 




autor: ČEMAT