Nejpodstatnější změnou redesignu ČEMATU je zejména evoluce loga. Hlavním cílem bylo omlazení grafické identity, srozumitelnost a zjednodušení komunikace značky. Jelikož se jedná o společnost se širokou nabídkou produktů napříč různými segmenty, bylo nové logo docela výzvou. Výsledek tak symbolizuje část dezénu pneumatiky, jelikož právě produkt pneumatik spojuje jak manipulační, tak stavební sektor.
„Důvody, které nás vedly k výměně loga, byly primárně grafického a typografického rázu. Jednalo se zejména o změnu fontu a odstranění rušivých a nejasných elementů při jeho použití na některých materiálech,“ vysvětlil Karel Pětvaldský z marketingového oddělení.
Proměna loga společnosti byla pouze jedním z mnoha prvků nově vytvořené firemní identity. Proces zavádění změn bude probíhat postupně. Zákazníci mohou tak již v druhé polovině roku zaregistrovat změny v on-line komunikaci a v úpravě takzvaných off-line materiálů jako jsou katalogy či reklamní předměty. V plánu je také implementovat změny do nového připravovaného webu.
„Změna designu rozhodně neznamená, že od zítřka začne platit zákaz používání materiálů se starým logem, které jsou například na letácích či vizitkách. Vše bude nahrazováno v čase. Doufáme, že se bude nový styl líbit a že si na něj naši zákazníci rychle zvyknou,“ dodal Pětvaldský.
