Úvod / Novinky / Solideal on site: servis v místě provozu

Solideal on site: servis v místě provozu

Atraktivní služba pro odvětví manipulující s materiálem.
Ve světě výroby, konkrétně v logistice a distribuci, jsou vysokozdvižné vozíky klíčové pro zajištění bezproblémového provozu. Udržování optimální provozní efektivity a předcházení incidentům souvisejícím se zařízením vyžaduje mimořádnou pozornost. Služba Solideal On-Site (SOS), která nabízí komplexní škálu služeb přizpůsobených potřebám údržby pneumatik vysokozdvižných vozíků, se stala nepostradatelným spojencem mnoha společností v odvětví manipulace s materiálem. ČEMAT, jakožto člen skupiny Michelin, partnersky spolupracuje s SOS týmem z jincýh zemí na výměně zkušeností a kontinuálním zlepšování nabízených služeb.

Servisní divize společnosti Camso (bývalý Solideal) zajišťuje montáž a demontáž pneumatik vysokozdvižných vozíků na místě provozu stroje (mobilní lisování pneumatik), analýzu a správu vozového parku, plnění polyuretanových pneumatik a jejich opětovné huštění. Dnes se hlouběji zabýváme tím, co vyneslo společnost Solideal On-Site do takových výšin úspěchu, a strategickými rozhodnutími, která jim připravila cestu k vedoucí pozici na trhu.
 

Partner firem, které usilují o větší úspěch

Společnost SOS je přesvědčena, že nabídka pneumatik bez doprovodného servisu nedokáže uspokojit potřeby zákazníků. V odvětví, kde prostoje snižují produktivitu, umožňuje okamžitá pomoc zákazníkům udržet jejich provoz v chodu a podpořit tak zvýšení výroby. Solideal On-Site se odlišuje svým přístupem "just in time". Proč se neobrátit přímo na zákazníka, aby provedl servis pneumatik vysokozdvižných vozíků? Díky síti 280 mobilních jednotek a více než 160 poboček v 15 zemích zajišťují technici místní přítomnost 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. SOS se nyní může pochlubit největší flotilou mobilních lisů v Severní Americe i v Evropě.

SOS, která se řídí autenticitou, profesionalitou a odbornými znalostmi, se jednoznačně etablovala jako lídr na trhu. Svědčí o tom reference od vážených klientů, jako je například společnost Toyota Material Handling Atlanta (TMH): ,,SOS nám opakovaně dokázali, že jsou odborníkem ve svém oboru. Pokaždé, když jsme čelili nějaké výzvě, nabídli nám řešení, a proto jejich týmu důvěřujeme".
 

Jádro úspěchu služby Solideal On-Site

Jádrem úspěchu Solideal On-Site je systém řízení provozu, který byl zaveden s cílem uspokojit potřeby zákazníků a zlepšit celkové zkušenosti. Nepřetržitě fungující call centra, webové stránky solidealonsiteservice.com a konzultace na místě usnadňují rychlé vyřizování dotazů zákazníků. Týmy sdílejí jediný cíl: poskytovat každému klientovi řešení šitá na míru a přizpůsobená jeho potřebám.
Při doporučování správné pneumatiky servisní tým pečlivě zvažuje faktory, jako je typ terénu, nosnost a denní ujetá vzdálenost. Kromě jejich rad je na internetu k dispozici kalkulačka intenzity, která zákazníkům pomůže změřit práci, kterou odvádějí pneumatiky jejich vysokozdvižných vozíků. Konečným cílem je poskytovat udržitelná řešení a nejvhodnější produkt pro provoz zákazníka.

V neposlední řadě mají technici komplexní znalosti všech technologií pneumatik na trhu (obruče, radiální diagonální, superelastické), spolu s odbornými znalostmi v oblasti mechaniky vozidel. Jejich odbornost je prvořadá, protože jsou v pravidelném kontaktu se zákazníky a snaží se poskytovat služby nejvyšší úrovně.

Spolupráce, motor úspěchu

SOS vytváří smysluplné vazby se svými partnery tím, že podporuje hodnoty vzájemné pomoci a respektu. Solideal On-Site věří, že když se dvě zúčastněné strany vyvíjejí stejným směrem, možnosti expanze se násobí. Díky výměně znalostí může každý zlepšit své chápání trhu a lépe sloužit svým zákazníkům. Transparentní komunikace je tedy klíčová pro profesionální řešení každodenních problémů, které se objevují.

Zdroj: CAMSO